Cumu fà una guarnizione di schiuma

Cù u migliuramentu cuntinuu di esigenze imballaggio mercatu, a qualità di sigillatura hè diventata unu di i prublemi chì assai pirsuni prestanu attenzione.Per esempiu, a guarnizione di schiuma in u mercatu attuale hè ancu ricunnisciuta da u mercatu per via di a so bona prestazione di sigillatura.Cumu hè fattu stu pruduttu?Farà qualchì dannu à l'imballu?Avà parlemu in dettaglio.
1. Materiali Manufacturing: stu tipu di prudutti principarmenti aduprà resina termoplastica comu materia prima, chì hè cumunimenti canusciutu comu pe.Hà i vantaghji di non-tossicu, incolore, senza gustu, etc., è hà una bona resistenza à a corrosione;Inoltre, un tipu di nitrogenu hè ancu utilizatu, cusì chì hà una bona flessibilità è ponu risponde à una larga gamma di esigenze di imballaggio.
2. Metudu di pruduzzione: hè principarmenti per lavà l'azotu in l'equipaggiu di pruduzzione prufessiunale, poi mischjà u gasu in u plasticu PE da u disignu, è aduprà u gasu per sustene l'internu di a gasket, in modu chì hà una bona plasticità è pò ottene una bona. sigillatura.
Attualmente, a guarnizione di schiuma hè a più usata in u mercatu di imballaggio attuale.U so eccellenti prestazioni hà vintu u ricunniscenza unanimu di l'utilizatori.Mentre furnisce una bona suluzione di sigillatura per u mercatu, maximizeghja ancu a prutezzione di a qualità di u produttu è pone una bona fundazione per furnisce prudutti d'alta qualità per u mercatu.


Tempu di post: 25-ghjugnu-2023