À a fine di l'anni 1800, William Pate hà inventatu è brevettatu u tappu di buttiglia à 24 denti. U tappu à 24 denti hè restatu u standard di l'industria finu à l'anni 1930 circa.
Dopu à l'emergenza di e macchine automatiche, u tappu di a buttiglia hè statu messu in un tubu installatu automaticamente, ma in u prucessu di usu di u tappu à 24 denti hè statu trovu assai faciule di bluccà u tubu di a macchina di riempimentu automatica, è infine hè statu gradualmente standardizatu à u tappu di buttiglia à 21 denti d'oghje.
A biera cuntene una grande quantità di diossidu di carbonu, è ci sò dui requisiti basi per u tappu, unu hè una bona sigillatura, è l'altru hè di avè un certu gradu d'occlusione, chì hè spessu chjamatu un tappu forte. Questu significa chì u numeru di pieghe in ogni tappu deve esse proporzionale à l'area di cuntattu di a bocca di a buttiglia per assicurà chì l'area di a superficia di cuntattu di ogni piega pò esse più grande, è chì a sigillatura ondulata à l'esternu di u tappu aumenta l'attritu è facilita l'apertura, cù u tappu di buttiglia à 21 denti chì hè a scelta ottima per risponde à questi dui requisiti.
È un'altra ragione per a quale u numeru di seghettature nantu à u tappu hè 21 hà da fà cù l'apribottiglie. A biera cuntene assai gasu, dunque s'ellu hè apertu in modu impropriu, hè assai faciule di ferisce a ghjente. Dopu à l'invenzione di l'apribottiglie applicabile per apre u tappu di buttiglia, è attraversu i denti di sega constantemente mudificati, è infine determinatu chì u tappu di buttiglia per u tappu di buttiglia à 21 denti, apre hè u modu più faciule è più sicuru, dunque oghje si vede chì tutti i tappi di buttiglia di biera anu 21 seghettature.
Data di publicazione: 02 di nuvembre di u 2023