(1) Prutegge u cork
Cork hè un modu tradiziunale è pupulare di sigillà i buttigli di vinu. Circa u 70% di i vini sò sigillati cù tappi, chì sò più cumuni in i vini high-end. In ogni casu, perchè u vinu imballatu da u cork inevitabbilmente avarà certi spazii, hè faciule per causà l'intrusione di l'ossigenu. À questu tempu, u sigillatu di buttiglia hà da travaglià. Cù a prutezzione di u sigillu di l'buttiglia, u cork ùn deve micca esse in cuntattu direttu cù l'aria, chì pò prevene efficacemente a contaminazione di u cork è assicurà chì a qualità di u vinu ùn hè micca affettata.
Ma u tappu di vite ùn serà micca contaminatu da l'umidità. Perchè sta buttiglia di vinu hà ancu un sigellu di buttiglia?
(2) Fate u vinu più bellu
In più di prutezzione di i tappi, a maiò parte di i tappi di vinu sò fatti per l'apparenza. Ùn facenu veramente nunda, sò solu per fà u vinu più bellu. Una buttiglia di vinu senza tappu pare senza vestitu, è u sugheru nudu chì spunta hè stranu. Ancu i vini di tappi di viti piace à mette una parte di u tappu sottu à u cork per fà u vinu più bellu.
(3) I buttigli di vinu rossu ponu riflette alcune informazioni di vinu rossu.
Certi vini rossi portanu infurmazioni cum'è "nome di u vinu rossu, data di pruduzzione, logu di marca, pagamentu di u tributu di vinu rossu", etc., per aumentà l'infurmazioni di u produttu.
Tempu di post: Jul-17-2023