U Sicretu di i Tappi di Polimeri

"Cusì, in un certu sensu, l'avventu di i tappi polimerichi hà permessu à i viticoltori per a prima volta di cuntrullà è capisce precisamente l'invecchiamentu di i so prudutti."
Chì ghjè a magia di i tappi polimerichi, chì ponu fà u cuntrollu cumpletu di e cundizioni d'invecchiamentu chì i vignaghjoli ùn anu mancu osatu sunnià per millaie d'anni.
Questu dipende da e proprietà fisiche superiori di i tappi di polimeru paragunati à i tappi di sughero naturale tradiziunali:
U tappu sinteticu polimericu hè cumpostu da u so core è da u stratu esternu.
U core di u tappu adotta a tecnulugia mundiale di schiuma per estrusione mista. U prucessu di pruduzzione cumpletamente automaticu pò assicurà chì ogni tappu sinteticu polimericu abbia una densità, una struttura microporosa è una specificazione assai consistenti, chì hè assai simile à a struttura di i tappi di sughero naturale. Osservatu à traversu un microscopiu, si ponu vede micropori uniformi è strettamente cunnessi, chì sò guasi listessi à a struttura di u sughero naturale, è anu una permeabilità à l'ossigenu stabile. Attraversu esperimenti ripetuti è tecnulugia di pruduzzione avanzata, a velocità di trasmissione di l'ossigenu hè garantita à 0,27 mg / mese, per assicurà a respirazione nurmale di u vinu, per prumove a maturazione lenta di u vinu, affinchì u vinu diventi più dolce. Questa hè a chjave per prevene l'ossidazione di u vinu è assicurà a qualità di u vinu.
Hè per via di sta permeabilità stabile à l'ossigenu chì u sognu millenariu di i vignaghjoli hè diventatu realità.


Data di publicazione: 17 di lugliu di u 2023