A crescita di i caps di viti aluminiu in u mercatu di u vinu australianu: una scelta sustenibile è conveniente

Australia, cume unu di i vitori di i viticultori chì guidanu di u mondu, hè statu in prima prenotta di a tecnulugia di imballaggio è sealing. In l'annati recenti, a ricunniscenza di capcetti d'aluminiu in u mercatu australianu hà aumentatu significativamente, diventendu a scelta preferita per parechji vignaghjoli è cunsumatori. E statistiche mostranu chì circa 85% di u vinu à l'aluminu in Australia usa una vapa d'aluminium, una proporta, una pruporzione, lunto, in modu di creazione in u mercatu.

I viti di viti d'aluminiu sò assai favuriti per a so segellenza è cunvenzione eccellente. I studii anu dimustratu chì i caps impediscenu in modu efficace l'ossigenu entre in a buttiglia, riduce a probabilità di l'ossidazione di u vinu è à allargà a so vita di u so shelf. Comparatu à i corretti tradiziunali, caps ùn solu assicurà a stabilità di u sapore di u vinu, ma elimina ancu u 3% à u 5% di a contaminazione di a bottiglia causatu da un locu di bottiglia Inoltre, caps capimacchi sò più faciuli per apre, ci volevà micca a corkscrew, facendu elli in particulare adattati per l'usu esterno è affaccà l'esperienza di i cunsumatori.

Sicondu e dati da u vinu australia, u più 90% di vini in australia Scopra capce, mustrendu chì stu metudu di imballaggiu hè ancu assai favuritu in i mercati internaziunali. L'eclicizza è a ricyclabilità di capti d'aluminiu allinanu cù a dumanda mundiale corrente per u sviluppu sustenibile.

In generale, l'usu di vitelli largamente di capcetti d'aluminiu in u mercatu di u vinu australianu, dimustrati i so vantaghji cum'è solu una soluzione muderna, è sò preventate dominanti i tendenzi di u mercatu minernu in u farminu.


Tempu post: SEP-24-2024