Recentemente, IPSOS hà fattu un'inchiesta trà 6.000 cunsumatori è e so preferenze per i tappi di vinu è liquori. L'inchiesta hà rivelatu chì a maiò parte di i cunsumatori preferiscenu i tappi à vite in aluminiu.
IPSOS hè a terza più grande sucietà di studii di mercatu in u mondu. L'inchiesta hè stata cummissionata da i pruduttori è i fornitori europei di tappi à vite in aluminiu. Sò tutti membri di l'Associazione Europea di Fogli d'Aluminiu (EAFA). L'inchiesta copre i Stati Uniti è cinque principali mercati europei (Francia, Germania, Italia, Spagna è Regnu Unitu).
Più di un terzu di i cunsumatori sceglieranu vini imballati in tappi a vite in aluminiu. Un quartu di i cunsumatori dice chì u tipu di tappu di vinu ùn influenza micca i so acquisti di vinu. I cunsumatori più ghjovani, in particulare e donne, sò più predisposti à i tappi a vite in aluminiu.
I cunsumatori sceglienu ancu di sigillà i vini micca finiti cù tappi à vite in aluminiu. I vini chì sò stati tappati di novu sò stati scelti, è l'investigatori anu signalatu chì tutti anu versatu dopu i vini per via di contaminazione o di scarsa qualità.
Sicondu l'Associazione Europea di a Lamina d'Aluminiu, a ghjente ùn hè micca cusciente di a cunvenienza purtata da i tappi à vite d'aluminiu quandu a penetrazione di u mercatu di i tappi à vite d'aluminiu hè relativamente bassa.
Ancu s'è solu u 30% di i cunsumatori credenu attualmente chì i tappi à vite in aluminiu sò cumpletamente riciclabili, questu hà ancu incuragitu l'industria à cuntinuà à prumove stu grande vantaghju di i tappi à vite in aluminiu. In Europa, più di u 40% di i tappi à vite in aluminiu sò avà riciclabili.
Data di publicazione: 25 di lugliu di u 2023