L'arte di i tappi di bottiglia di champagne

Se avete mai bevutu champagne o altri vini spumanti, avete bisognu chì, in più di un sugheru in forma di fungo, ci hè una cumminazione "tappa è filu di metallu" nantu à a bocca di l'buttiglia.
Perchè u vinu spumante cuntene diossidu di carbonu, a pressione di a buttiglia hè equivalente à cinque à sei volte a pressione atmosferica, o duie à trè volte a pressione di un pneumaticu di vittura. Per impedisce chì u sugheru sia sparatu cum'è una pallottola, Adolphe Jacquesson, l'anzianu pruprietariu di Champagne Jacquesson, hà inventatu stu metudu speciale di sigillatura è hà dumandatu una patente per questa invenzione in u 1844.

È u nostru prutagunista oghje hè u picculu tappu di buttiglia di metallu nantu à u cork. Ancu s'ellu hè solu a dimensione di una munita, sta pollice quadrata hè diventata un vastu mondu per parechje persone per vede u so talentu artisticu. Certi disinni belli o commemorative sò di grande valore di cullezzione, chì attrae ancu assai cullizzioni. A persona cù a più grande cullizzioni di tappi di champagne hè un cullezzione chjamatu Stephane Primaud, chì hà un totale di quasi 60 000 tappi, di quali circa 3 000 sò "antichità" prima di u 1960.

U 4 di marzu di u 2018, a 7th Champagne Bottle Cap Expo hè stata tenuta in Le Mesgne-sur-Auger, un paesi in u dipartimentu di a Marne in a regione Champagne di Francia. Urganizata da u sindicatu di i pruduttori di champagne lucali, l'esposizione hà ancu preparatu 5.000 tappi di bottiglia di champagne cù u logu di l'esposizione in trè tonalità d'oru, d'argentu è di bronzu cum'è souvenir. I tappi di bronzu sò dati à i visitori gratuitamente à l'entrata di u padiglione, mentre chì i tappi d'argentu è d'oru sò venduti in u padiglione. Stephane Delorme, unu di l'urganizatori di a fiera, hà dettu : « U nostru scopu hè di riunisce tutti l'amatori. Ancu parechji zitelli anu purtatu e so piccule cullezzione ".
In a sala di mostra di 3.700 metri quadrati, quasi un milione di tappi di bottiglia sò stati esposti in 150 cabine, attraendu più di 5.000 cullettori di tappi di bottiglia di champagne da Francia, Belgio, Lussemburgu è altri paesi europei. Certi anu guidatu centinaie di chilometri solu per truvà quellu tappu di champagne chì mancava per sempre in a so cullezzione.

In più di a visualizazione di tappi di bottiglia di champagne, parechji artisti anu purtatu ancu e so opere relative à i tappi di bottiglia di champagne. L'artista francese-russa Elena Viette hà mostratu i so vestiti fatti di tappi di bottiglia di champagne; un altru artista, Jean-Pierre Boudinet, hà purtatu per e so sculture fatte di tappi di bottiglia di champagne.
Questu avvenimentu ùn hè micca solu una mostra, ma ancu una piattaforma impurtante per i cullezzione per scambià o scambià tappi di bottiglia di champagne. U prezzu di tappi di bottiglia di champagne hè ancu assai diversu, chì varieghja da uni pochi centesimi à cintunari d'euros, è certi tappi di bottiglia di champagne sò ancu parechje volte o ancu decine di volte u prezzu di una buttiglia di champagne. Hè infurmatu chì u prezzu di u tappu di bottiglia di champagne più caru à l'expo hà righjuntu 13 000 euro (circa 100 000 yuan). È in u mercatu di cullezzione di tappi di bottiglia di champagne, u tappu di bottiglia più raru è caru hè u tappu di bottiglia di Champagne Pol Roger 1923, chì hà solu trè esistenti, è hè stimatu à 20.000 euro (circa 150.000 yuan). RMB). Sembra chì i tappi di i buttigli di champagne ùn si ponu micca ghjittati dopu l'apertura.


Postu tempu: Apr-03-2023