Cambiamenti in u mercatu di u vinu russu

Dapoi a fine di l'annu scorsu, a tendenza di i vini biologichi è senza alcolu hè diventata particularmente evidente trà tutti i pruduttori.

Si stanu sviluppendu metudi d'imballaggio alternativi, cum'è u vinu in scatula, postu chì a generazione più ghjovana hè abituata à cunsumà bevande in questa forma. E buttiglie standard ponu ancu esse aduprate se si vole. Stanu emergendu buttiglie di vinu in aluminiu è ancu in carta.

Ci hè un cambiamentu di cunsumu versu i vini bianchi, rosati è rossi ligeri, mentre chì a dumanda di varietà tanniche robuste hè in calata.

A dumanda di vinu spumante in Russia hè in forte crescita. U vinu spumante ùn hè più vistu solu cum'è un attributu festivu; in estate, diventa una scelta naturale. Inoltre, i ghjovani apprezzanu i cocktail à base di vinu spumante.

In generale, a dumanda interna pò esse cunsiderata stabile: i Russi amanu ricumpensassi cù un bicchieru di vinu è rilassassi cù i so cari.

E vendite di bevande à base di vinu, vermut è vini di frutta sò in calata. Tuttavia, ci hè una dinamica pusitiva per i vini tranquilli è i vini spumanti.

Per i cunsumatori naziunali, u fattore u più impurtante hè u prezzu. L'aumentu di l'accise è di i tariffi hà fattu chì e varietà impurtate sianu assai care. Questu apre u mercatu à i vini di l'India, di u Brasile, di a Turchia è ancu di a Cina, dendu ancu opportunità à i pruduttori lucali. Oghje, guasi ogni catena di vendita al dettaglio collabora cun elli.

Recentemente, parechji mercati specializati di vinu sò stati aperti. Quasi ogni grande cantina s'impegna à creà i so propri punti di vendita è dopu à espande sta attività. I ​​scaffali per i vini lucali sò diventati un terrenu di prova.


Data di publicazione: 25 d'ottobre di u 2024