In certi paesi, i tappi à vite sò diventati sempre più pupulari, mentre chì in altri hè u cuntrariu. Allora, à chì serve i tappi à vite in l'industria vinicola attualmente, femu un'ochjata!
I tappi a vite sò a testa di a nova tendenza di l'imballaggio di u vinu
Recentemente, dopu chì una sucietà chì prumove i tappi à vite hà publicatu i risultati di un'inchiesta nantu à l'usu di tappi à vite, altre sucietà anu ancu publicatu nuove dichjarazioni. A sucietà nota chì in certi paesi, i tappi à vite stanu diventendu sempre più pupulari, mentre chì in altri hè esattamente u cuntrariu. Per a scelta di i tappi di buttiglia, e scelte di i diversi cunsumatori sò diverse, alcune persone preferiscenu tappi di sughero naturale, mentre chì altri preferiscenu tappi à vite.
In risposta, i circadori anu mustratu l'usu di tappi à vite per i paesi in u 2008 è u 2013 in forma di graficu à barre. Sicondu i dati di u graficu, pudemu sapè chì in u 2008 a pruporzione di tappi à vite utilizati in Francia era di 12%, ma in u 2013 hè cresciuta à 31%. Molti credenu chì a Francia hè u locu di nascita di u vinu mundiale, è anu numerosi difensori di i tappi di sughero naturale, ma i risultati di l'inchiesta sò sorprendenti, cù i tappi à vite utilizati in Francia in paragone à a Germania, l'Italia, a Spagna, u Regnu Unitu è i Stati Uniti, u paese cù a crescita più rapida. Hè stata seguitata da a Germania. Sicondu l'inchiesta, in u 2008, l'usu di tappi à vite in Germania era di 29%, mentre chì in u 2013, u numeru hè cresciutu à 47%. In terzu postu ci sò i Stati Uniti. In u 2008, 3 americani su 10 preferianu i tappi à vite in aluminiu. In u 2013, a percentuale di cunsumatori chì preferianu i tappi à vite in i Stati Uniti era di 47%. In u Regnu Unitu, in u 2008, u 45% di i cunsumatori anu dichjaratu ch'elli preferiscenu un tappu à vite è u 52% anu dichjaratu ch'elli ùn sceglienu micca un tappu di sughero naturale. A Spagna hè u paese u più reticente à aduprà tappi à vite, cù solu 1 cunsumadore nantu à 10 chì dice ch'ellu hè dispostu à aduprà tappi à vite. Da u 2008 à u 2013, l'usu di tappi à vite hè cresciutu solu di u 3%.
Di fronte à i risultati di l'inchiesta, assai persone anu suscitatu dubbi nantu à u gran numeru di gruppi chì utilizanu tappi à vite in Francia, ma a cumpagnia hà pruduttu prove forti per pruvà l'autenticità di i risultati di l'inchiesta è hà dettu chì ùn pò micca esse solu Pensendu chì i tappi à vite sò boni, i tappi à vite è u sugheru naturale anu i so vantaghji, è duvemu trattalli in modu diversu.
Data di publicazione: 17 di lugliu di u 2023