U 21 di nuvembre di u 2024, a nostra sucietà hà accoltu una delegazione di 15 persone da a Russia per visità a nostra fabbrica è avè un scambiu approfonditu per approfonde ulteriormente a cuuperazione cummerciale.
À u so arrivu, i clienti è u so gruppu sò stati accolti calorosamente da tuttu u persunale di a cumpagnia, è hè stata fatta una ceremonia di benvenuta è un rigalu di scontru è salutu hè statu datu à l'entrata di l'hotel. U ghjornu dopu, i clienti sò ghjunti à a cumpagnia, u direttore generale di a cumpagnia hà presentatu in dettagliu a storia di u sviluppu, l'attività principale è i piani futuri di a cumpagnia à i clienti russi. I clienti anu apprezzatu assai a nostra forza prufessiunale è a nostra prestazione di mercatu stabile à longu andà in u campu di i tappi di buttiglia è di l'imballaggi di buttiglie di vetru, è eranu pieni di aspettative per a futura cuuperazione. Dopu, u cliente hà visitatu u laboratoriu di pruduzzione di a cumpagnia. U direttore tecnicu hà accumpagnatu tuttu u prucessu di spiegazione, da a stampa d'aluminiu, a stampa à rulli à l'imballaggio di u produttu, ogni ligame hè statu spiegatu in dettagliu, è i nostri vantaghji tecnichi sò stati assai valutati da u cliente. In a successiva negoziazione cummerciale, e duie parti anu discuttu di tappi d'aluminiu, tappi di vinu, tappi d'oliu d'oliva è altri prudutti. Infine, u cliente hà fattu una foto di gruppu cù a gestione di a cumpagnia è hà espressu a so gratitudine per u nostru serviziu prufessiunale è a calorosa accoglienza. Sta visita hà rinfurzatu ulteriormente a fiducia reciproca trà e duie parti, è hà ancu messu una basa solida per a cuuperazione di u prughjettu di l'annu prossimu.


Attraversu a visita di i clienti russi, a nostra sucietà ùn hà micca solu dimustratu a forza tecnica è u livellu di serviziu, ma hà ancu iniettatu un novu impulsu per u sviluppu di u mercatu internaziunale. In u futuru, a cumpagnia cuntinuerà à rispettà u cuncettu di "successu di clienti, impiegati felici", inseme cù i partenarii per creà un futuru megliu.
Data di publicazione: 02 dicembre 2024