Sicondu a direttiva UE 2019/904, da lugliu 2024, per i cuntenitori di bevande in plastica à usu unicu cù una capacità finu à 3 litri è cù un tappu di plastica, u tappu deve esse attaccatu à u cuntenitore.
I tappi di buttiglia sò facilmente trascurati in a vita, ma u so impattu nant'à l'ambiente ùn pò esse sottustimutu. Sicondu e statistiche, ogni settembre, l'Ocean Conservancy urganizeghja attività di pulizia di e spiagge in più di 100 paesi. Frà elli, i tappi di buttiglia sò quarti in a lista di a raccolta di rifiuti di plastica. Un gran numeru di tappi di buttiglia scartati à vuluntà ùn solu causanu un seriu inquinamentu ambientale, ma minaccianu ancu a sicurezza di a vita marina.
A suluzione di tappu in un pezzu solu allevierà efficacemente stu prublema. U tappu di l'imballu di u tappu in un pezzu hè cunnessu fissamente à u corpu di a buttiglia. U tappu ùn serà più scartatu à vuluntà, ma serà riciclatu inseme cù u corpu di a buttiglia cum'è una buttiglia sana. Dopu à a classificazione è un trattamentu speciale, entrerà in un novu ciclu di prudutti plastichi. Questu aumenterà significativamente u riciclaggio di i tappi di buttiglia, riducendu cusì l'impattu nantu à l'ambiente è purtendu cunsiderevuli benefici ecunomichi.
L'esperti di l'industria credenu chì in u 2024, tutte e buttiglie di plastica chì rispondenu à i requisiti in Europa useranu tappi di serie, u numeru serà assai grande, è u spaziu di u mercatu serà largu.
Oghje, sempre più pruduttori europei di cuntenitori di bevande in plastica stanu accelerendu l'innuvazione tecnologica per risponde à sta opportunità è sfida, cuncependu è fabbrichendu più portafogli di prudutti di tappi cuntinui, alcuni di i quali sò innovativi. E sfide poste da a transizione da i tappi tradiziunali à i tappi monoblocco anu purtatu à nuove suluzioni di cuncepimentu di tappi chì sò venute in primu pianu.
Data di publicazione: 25 di lugliu di u 2023