JUMP è u so cumpagnu russu discutenu a futura cuuperazione è l'espansione di u mercatu russu

U 9 ​​di settembre di u 2024, JUMP hà accoltu calorosamente u so cumpagnu russu à a sede di a cumpagnia, induve e duie parti anu avutu discussioni approfondite nantu à u rinfurzamentu di a cuuperazione è l'espansione di l'opportunità cummerciale. Questa riunione hà marcatu un altru passu significativu in a strategia di espansione di u mercatu glubale di JUMP.
Durante i discorsi, JUMP hà presentatu i so prudutti principali è i so vantaghji chjave, in particulare i so successi innovativi in ​​a fabricazione di tappi di buttiglie in aluminiu. U partenariu russu hà espressu elogi per e capacità prufessiunali di JUMP è u sviluppu cummerciale internaziunale, è hà spressu a so gratitudine per u sustegnu cuntinuu di JUMP. E duie parti anu aspettatu cun impazienza di approfonde a cuuperazione in diversi campi è anu datu valutazioni pusitivi di a so cuuperazione in l'ultimi anni, discutendu ancu a direzzione per a prossima fase di a so cuuperazione.

un

Un puntu culminante di sta visita hè stata a firma di un accordu di distribuzione regiunale esclusiva, chì dimustra u più altu livellu di fiducia mutuale trà e duie parti. Questu accordu hà acceleratu ulteriormente l'implementazione di a strategia di internaziunalizazione di JUMP. E duie parti anu affermatu u so impegnu à prumove una integrazione cummerciale più profonda è à ottene benefiziu mutuale è una crescita cumuna.
À propositu di JUMP
JUMP hè una sucietà di punta dedicata à furnisce suluzioni d'imballaggio one-stop, specializata in a pruduzzione è a vendita di tappi di buttiglie in aluminiu è altri prudutti d'imballaggio. Cù una vasta sperienza in l'industria è una perspettiva glubale, JUMP espande continuamente a so presenza in u mercatu internaziunale, furnendu prudutti è servizii superiori à i clienti in u mondu sanu.


Data di publicazione: 14 di settembre di u 2024