Quandu si tratta di cunservazione di u vinu, a scelta di u rivestimentu di a buttiglia ghjoca un rolu cruciale in a preservazione di a qualità di u vinu. Dui materiali di rivestimentu cumunimenti usati, Saranex è Sarantin, anu ognunu caratteristiche uniche adatte à diverse esigenze di cunservazione.
Fodere Saranexsò fatti da una pellicola coestrusa multistratu chì cuntene etilene-alcol vinilicu (EVOH), chì furnisce proprietà moderate di barriera à l'ossigenu. Cù una velocità di trasmissione di l'ossigenu (OTR) di circa 1-3 cc/m²/24 ore, Saranex permette à una piccula quantità di ossigenu di penetrà in a buttiglia, ciò chì pò accelerà a maturazione di u vinu. Questu a rende ideale per i vini destinati à u cunsumu à cortu termine. A velocità di trasmissione di u vapore acqueo (WVTR) di Saranex hè ancu moderata, intornu à 0,5-1,5 g/m²/24 ore, chì hè adatta per i vini chì saranu gustati in pochi mesi.
Fodere Sarantin, invece, sò fatti di materiali PVC à alta barriera cù una permeabilità estremamente bassa, cù un OTR di 0,2-0,5 cc/m²/24 ore, rallentendu efficacemente u prucessu di ossidazione per prutege i sapori cumplessi di u vinu. U WVTR hè ancu più bassu, tipicamente intornu à 0,1-0,3 g/m²/24 ore, rendendu Sarantin ideale per i vini premium destinati à a conservazione à longu andà. Date e so proprietà di barriera superiori, Sarantin hè largamente adupratu per i vini destinati à invechjà per anni, assicurendu chì a qualità ùn resti micca affettata da l'esposizione à l'ossigenu.
In riassuntu, Saranex hè più adattatu per i vini destinati à esse bevuti à cortu termine, mentre chì Sarantin hè ottimale per i vini di alta qualità destinati à una conservazione prolungata. Scegliendu u revestimentu adattatu, i pruduttori di vinu ponu risponde megliu à i bisogni di conservazione è di bevuta di i so cunsumatori.
Data di publicazione: 01 di nuvembre di u 2024